Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 2 septembrie 2011

Agonie şi extaz în USL


Ultimile zile ne-au rezervat nouă, celor din politică , momente care ne-au ţinut cu sufletul la gură.
Ziua de ieri a fost una bogată în evenimente.Unele m-au bucurat,altele nu.
 Ştirea admiterii cererii de  înscriere  la Tribunalul Bucureşti a USL am primit-o cu mare satisfacţie.Sunt convins că,din acest moment, partidele din USL trebuie să renunţe la orgolii şi să conlucreze foarte bine.Deviza noastră trebuie să devină:Unitate în diversitate!Uniţi de obiectivul  câştigarii   alegerilor ,acestea le vom putea adjudeca.Cu toate diferenţele doctrinare şi de mentalitate,formaţiunile componente trebuie să pună la punct un plan strategic ,pragmatic,fundamentat pe responsabilitate ,prin care să atragă electoratul indecis,dovedind că sunt capabile să se pună în slujba electoratului.
Cu toate că vor fi tensiuni,unele dintre acestea generate de încălcare a prevederilor Protocolului USL,cu privire la paritate (la CJ 22 PSD-19 ACD;la primării scorul fiind tot în favoarea PSD,21-19)sau altele generate de candidaţii perdanţi ori de formaţiunile cărora aceştia aparţin ,trebuie  să mergem ,împreună,cu toată determinarea pentru câştigarea alegerilor!
Fiind în Biroul Politic Municipal ,am sperat ,până în ultima clipă că  dl Adrian Ştef ,Preşedintele PNL Satu Mare şi vicepreşedinte al Consiliului Judeţean,va fi candidatul la Primăria Satu Mare,însă nominalizarea lui pentru candidatura la preşedenţia Consiliului Judeţean poate să fie  ,şi trebuie să fie ,o mişcare câştigătoare!Doamne ajută!
Ar fi multe de analizat după evenimentele de ieri,însă mă voi rezuma la sondajul prezentat aseară.Într-adevăr,căderea PDL este evidentă.Procentul infim pe care l-a obţinut este ,în opinia mea ,mult prea mare în raport cu răul pe care l-a pricinuit românilor şi ţării.Am văzut ,nu demult,cât de " rafinaţi "sunt strategii PDL când e vorba de crearea cadrului pentru câştigarea alegerilor.Eu cred că nu trebuie să-i subestimăm!Resursele pe care le au şi planul pervers prin care doresc să rămână la putere pot să echilibreze balanţa,mai ales dacă noi,cei din USL,ne complacem în a ne crede invincibili.
Sunt convins că  nu ne va fi uşor să debarcăm de la putere PDL-ul,însă avem obligaţia morală să facem tot ceea ce depinde de noi ca acest deznodământ să se producă ,iar apoi să îndepărtăm răul înfăptuit de aceştia ,lucrând ,cu responsabilitate ,pentru viitorul acestei ţări!
 În continuare vă prezint harta împărţirii candidaţilor USL la funcţiile de preşedinte de Consiliu Judeţean, dar şi rezultatele finale, adunate, ale sondajelor de opinie făcute de PSD şi PNL-PC (Alianţa de Centru Dreapta – ACD) în teritoriu, pe fiecare judeţ în parte.

La nivel naţional, conform sondajelor USL, Uniunea are o cotă de 60% din intenţiile de vot pentru Consiliile Judeţene, în timp ce PDL are 20%. Singurele trei judeţe unde USL nu deţine o cotă suficientă din intenţia de vot pentru a câştiga postul de preşedinte de CJ sunt Harghita, Covasna şi Satu Mare, unde lider la acest capitol este UDMR.

Per total, la Consilii Judeţene PSD are 22 de candidaţi iar PNL-PC 19, în timp ce la primăriile oraşelor reşedinţă de judeţ proporţia este de 21 – PSD şi 19 – ACD.


Vă prezint în continuare rezultatele cumulate ale sondajelor PSD şi PNL-PC la nivel naţional, pe fiecare judeţ în parte
1. Alba

2. Arad

3. Argeş

4. Bacău

5. Bihor

6. Bistriţa-Năsăud

7. Botoşani

8. Braşov

9. Brăila

10. Buzău

11. Caraş-Severin

12. Călăraşi

13. Cluj

14. Constanţa

15. Covasna

16. Dâmboviţa

17. Dolj

18. Galaţi

19. Giurgiu

20. Gorj

21. Harghita

22. Hunedoara

23. Ialomiţa

24. Iaşi

25. Ilfov

26. Maramureş

27. Mehedinţi

28. Mureş

29. Neamţ

30. Olt

31. Prahova

32. Satu Mare

33. Sălaj

34. Sibiu

35. Suceava

36. Teleorman

37. Timiş

38. Tulcea

39. Vâlcea

40. Vaslui

41. Vrancea

Media Naţională ponderată

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Eu nu prea cred in "uniuni" politice.Oare partidele din USL vor renunta la orgolii?

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Sigur,nu.Dacă un protocol ce prevedea paritatea nu a fost respectat,sunt convins că nu trebuie să mă aştept la bine,în special ,din partea PSD-ului.
Vă doresc o zi frumoasă!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete