Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 31 mai 2011

"Schimbărea" raportului de forţe în Senatul României


 Opoziţia a avut ieri în Senat, pentru două ore, cu un om mai mult decât Puterea. Inutil, senatorul în plus, Cătălin Voicu, nu ar fi putut vota deoarece se află în arest pentru trafic de influenţă. Senatorul Cătălin Voicu este judecat în stare de arest pentru trafic de influentă.
PSD şi PNL au reuşit ieri o victorie simbolică: au transferat un parlamentar de la PDL şi au schimbat raportul de forţe în Senat. Pe hârtie, doar. Cu senatorul de Cluj, Şerban Rădulescu, Opoziţia reuşise să strângă 69 de voturi din cele 137 ale Senatului. Cu alte cuvinte, PSD şi PNL au avut majoritatea la o diferenţă de un singur vot. Superioritatea Opoziţiei a ţinut doar  două ore. Bucuria PSD şi PNL s-a spulberat rapid. La scurt timp, senatorul Ioan Toma, exclcus recent din PSD pentru că ar fi complotat cu Mircea Geoană la înfiinţarea altui partid, a anunţat că se înscrie la UNPR. Astfel, Puterea a ajuns să deţină din nou 69 de voturi şi a recâştigat majoritatea în Senat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete