Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 14 mai 2011

Din nou ,împreună


După zile în care am crezut  că timpul dedicat acestui blog s-a terminat,platforma blogspot având probleme tehnice deosebit de grave,am revenit,cu forţe proaspete,hotărât să continui să-i dedic ceva timp unui hobby  care  mi-a oferit satisfacţii încă de la începutul aventurii mele în mediul online.
Cred că e suficient să remarc că, în urmă cu doi ani, am intrat în viaţa politică,alăturându-mă liberalilor,după ce,prin intermediul   blogului  l-am cunoscut pe actualul meu coleg,Preşedintele Organizaţiei PNL Satu Mare,dl Adrian Ştef,vicepresedinte al Consiliului Judeţean  şi ,până în urmă cu o săptămână, prim vicepreşedinte al TNL.
Cu toate că viaţa politică a devenit  parte a preocupărilor mele cotidiene ,calitatea de vicepreşedinte al PNL Mun. Satu Mare determinându- mă  să-i acord domeniului politic timp ceva mai mult ca până acum,totuşi,am căutat să  nu transform acest blog în unul politic,fiind ,din start,dedicat unor domenii variate.
Dacă astăzi ,14 mai 2011,este Congresul PDL,nu pot să nu amintesc de acest eveniment din viaţa politică.Deşi am un favorit,pe dl Blaga,nu cred că schimbările de la democrat-liberali,dacă printr-o minune s- ar produce,mi-ar schimba părerea despre partidul lui Băsescu.Din păcate, acest partid a arătat românilor ce ştie să facă pentru cetăţenii acestei ţări.
Fiind 14 mai,zi comemorativă pentru sătmăreni,în 1970,Satu Mare a fost pe punctul de a fi înghitit de ape,ţin să fiu alături de concitadinii mei ,afectaţi de dezastrul din 1970,participând la un Te-Deum ,dedicat acestei zile de tristă amintire.
Mâine după amiaza,alături de colegii mei din PNL,vom celebra Ziua Intenaţionala a Sportului ,participând la un tur ciclist prin municipiul Satu Mare.
Joi,săptămâna aceasta ,a avut loc cea  de a doua semifinala Eurovision 2011.Reprezentanţii noştri,formaţia Hotel FM,s-a calificat în finala ,fără  emoţii,de pe locul  al II-lea ,oferindu-ne ,pentru finala de astăzi,speranţa că putem ajunge ,cu ceva şansă,pe podium.Le urez mult succes!
Deşi se anunţă un week-end  stăpânit de ploi,sper să aveţi parte de momente fericite ,alături de cei dragi!




2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Ma bucura veste a de la Eurovision. Numai bine iti doresc !

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Sper ,cu ajutorul lui Dumnezeu ,să izbutim să ne clasăm pe un loc fruntaş!Doamne ajută!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete