Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 21 mai 2011

Oana Pellea: Scrisoare adresată clasei politice din România referitoare la crimele din pădurea Letea






Vă rog să nu replicaţi că există alte probleme mai importante în ţară. Toate problemele sunt importante! Dar azi vă vorbesc despre CRIMA DE LA LETEA!
Ce text echilibrat, lipsit de patetism şi de impact trebuie conceput pentru a stopa o crimă?
Ce fel de text trebuie compus ca să poată provoca o stopare a unei atrocităţi?
Poate un mesaj, un text , o rugă, un urlet să oprească cruzimea absurdă, oarbă , scârboasă?
De trei zile zeci de mii de oameni scriu pe toate forumurile posibile, la toate ziarele, televiziunile etc. cerând stoparea măcelului de la Letea în care zeci de cai sunt masacraţi.
Şi NIMIC!
Mă adresez clasei politice din România...căci totul, din păcate, se rezolvă mai întâi de toate politic...
Ce aţi întreprins, domnilor, în legatură cu această problemă?...
Nu mă interesează explicaţii... Nimic nu poate argumenta crima.
Cine conduce această ţară?
Cine e factor de decizie?
Vreau să ştiu.
Spuneţi-mi cine o conduce? Eu nu mai ştiu.
Vreau să le spun conducătorilor acestei ţări, oamenilor politici, factorilor de minimă decizie: aţi decăzut din starea de OM. Este sub demnitatea dumneavoastră să vă sesizaţi când e vorba despre măcel asupra câinilor sau cailor?...
Dar oare e sub demnitatea dumneavoastră să vă sesizaţi când zeci de mii de cetăteni ai acestei ţări sunt agresaţi, violentaţi, jigniti, dezamăgiţi, indignaţi, nemulţumiţi de nepăsarea dumneavoastră? Cred că sunteţi OBLIGAŢI să reacţionaţi!
Vin alegerile. Dacă nu iubiţi şi nu respectaţi Viul...de ce nu reacţionaţi barem din cinism?
Nu vrea nimeni să-mi câştige votul? Dacă nu puteţi gândi frumos, gândiţi urât - dar gândiţi!
M-am săturat ca ţara mea să fie considerată criminală, hoaţă, barbară, înapoiată, pentru că dumneavoastră nu sunteţi capabili de a o sluji. 
M-am săturat să mă simt mânjită de sânge nevinovat din cauza nepăsării şi, automat, complicităţii dumneavoastră la crime!

Iubesc România până la durere, dar urăsc pe oricine ucide sau e părtaş la crimă.
Mesajul e patetic? Nu. E tragic. Pentru că situaţia cailor de la Letea e tragică!
Nu spuneţi că nu există soluţii de rezolvare a situaţiei! Intotdeauna există o soluţie dacă există voinţă de a rezolva problema!
Cereţi oprirea masacrului de la Letea, domnilor şi doamnelor din clasa politică a României!
Aştept fapte, nu vorbe. Vă cer acest lucru în calitate de cetăţean al ţării mele.

Oana Pellea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete