Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 9 mai 2011

Primar USL la Baia Mare


Ieri,8.05.2011,au avut loc alegeri la Baia Mare.
Prezenţa la vot a fost de 28,6%, adică 35.453 de alegători, iar votul opozitiei s-a împartit între candidatul susţinut de USL, Cătălin Cherecheş, şi un independent, fost pesedist, Mircea Dolha. 
Cătălin Cherecheş a câştigat din primul tur.

Rezultate finale Primaria Baia Mare:
* Cătălin Cherecheş (PNL-PSD) - 51,66% (18.298)
* Mircea Dolha (indep ex-PSD) - 23,34% (8.268)
* Mihai Patrascu (PD-L)- 13,07% (4.631)
* Vasile Vlasin (indep ex-PD-L) - 4,68% (1.656)
* Doru Dancus (PNTCD)- 3,93% (1.393)
* Ciprian Cherecheş (PRM) - 2,18% (772)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete