Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 27 februarie 2011

Un zambet pe 16 mm


O domnisoara frumoasa, statea pe marginea drumului si facea autostopul.
La un moment dat, opreste un popa.
Se urca domnisoara  in masina.
Dupa vreo 4 km , popa incepe sa-i puna fetei  mana pe picior .
Domnisoara parasi tacerea :
-Parinte , versetul IV Ioan.
Popa repede isi  lua  mana de pe piciorul tinerei.
Mai merg ei vreo 4 km,  iar ii pune popa mana pe picior .
- Parinte , versetul IV Ioan,zise domnisoara.
Ajunge in sfarsit popa acasa, parcheaza masina, ,merge in camera , deschide Biblia si citeste versetul IV Ioan:”FIULE ,ESTI PE CALEA CEA BUNA !”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete