Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 20 februarie 2011

Cateva ganduri...


A fost o saptamana in care am cam lipsit din peisajul online.
O problema tehnica  a calculatorului ,de hardware ,remediata in cateva zile,dar,mai ales,o stare de spirit necorespunzatoare m-a tinut departe de taramul virtual.
Pe masura ce timpul trece si se apropie anul electoral 2012,miscarile de pe scena politicii imi sunt tot mai dezagreabile,iar a le comenta ,chiar si pe blog,imi displace.
Oamenii politici in care am crezut m-au dezamagit.
Am intrat in politica in urma cu doi ani,avand un ideal  si principii de la care nu pot abdica.M-am alaturat PNL-ului cu credinta ca vom reusi sa schimbam fata Romaniei.Din pacate,rezultatele muncii noastre,momentan,sunt departe de asteptari.
In ultima vreme,am constatat ca acord foarte putin timp sufletului meu.Vreau sa ies din acest impas ,facand lucruri frumoase,canalizandu-mi energia spre preocupari literare,lucrand la romanul meu de debut,"Comoara din Valceaua Lupilor".Sper sa izbutesc ca in 2012 acest roman, inchinat strabunului meu, lui George Pop de Basesti,sa-l finalizez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete