Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 26 februarie 2011

De dragul "ciolanului"


"Umbla"vorba ca unguroaicele sunt "bune";Sunt niste "bucatarese" extraordinare;fac un gulas nemaipomenit sau o fasole de ciolan de te lingi pe bot.
Etrapoland,zilele acestea,de dragul "ciolanului" ,toate partidele importante de pe scena politicii au ajuns sa curteze UDMR-ul.
Opozitia ii invita pe maghiari,"de dragul Romaniei ,a scoaterii tarii din criza",de partea sa;in timp ce PDL-ul isi doreste continuarea mariajului cu aceasta ,desi tot mai multe voci afirma ca "nepotrivirea lor de caracter" poate sa conduca chiar la "divort".
Probabil,oficializarea "divortului"nu va fi la Oradea,pe 27  februarie 2011,la Congresul UDMR,asteptand  ofertele din  ambele tabere.
Ce este tot mai evident e faptul ca" Uniunea Democrata ..."mai nou se comporta ca o amanta,facand posibil orice deznodamant.
Sunt tot mai convins ca noii lideri unguri care,conform obisnuintei,s-au simtit bine in orice combinatie care le-a satisfacut pretentiile,nu se vor departa de "ciolan",nerenuntand la nimic in lume la gulasul lor ,dar nici la traditionala "fasole cu ciolan"!

2 comentarii:

Ana Maria S spunea...

Poate ca a sosit momentul ca partidele politice din Romania sa lase din mana UDMR care desi a participat la toate guvernarile nu a decontat nimic.Au ajuns un fel de cui al lui Pepelea in peisajul politic romanesc si poate ca e momentul sa isi plateasca singur oportunismul politic si lipsa de verticalitate.Nu mi se pare deloc de inteles faptul ca politica e o meserie care necesita multa minciuna , multa nemernicie.de ce as accepta eu asta?Doar pentru ca a ajuns un fel de motto al politicianului care astfel isi justifica prostia si nemernicia?!Ma intreb si acum de ce au votat totusi atatia romani cu PDL?Si ma mai intreb cand o sa inteleaga romanii cu punga cu faina pe care voteaza o platesc de fapt singuri iar pretul ei este infinit mai mare atunci cand vine din partea unor politicieni.

Ionel Mesaroş spunea...

@Ana Maria S
Va multumesc pentru vizita si comentariu!
Dupa cate au facut in ultimii ani,cei de la UDMR merita sa stea in opozitie,alaturi de PDL.
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete