Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 7 februarie 2011

Sa mai zambim putin!




Un tip bate la poarta unei case. Un câine se ridică în două picioare şi-i spune:
- Stăpânul nu e acasă!
Tipul leşină de spaimă. Când îşi revine, îl întreabă pe câine:
- Pai, dacă eşti câine, de ce nu latri?
- N-am vrut să te sperii!

4 comentarii:

radiowhisper.com spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

elena marin-alexe spunea...

Tare de tot imaginea...:}.O zi buna sa ai prietene!

Ionel Mesaroş spunea...

@Vlad
Va multumesc pentru aprecieri!
Sunt onorat pentru invitatia pe care mi-ati adresat-o!
Tin sa va multumesc si pentru faptul ca mi-ati promovat unul dintre articole!V-as fi recunoscator ,daca ati preciza ce articol de-al meu ati mediatizat!
Daca articolele mele pot fi utilizate la Radiowhisper,va ofer acceptul cu multa placere!
Mentionez ca am dat curs invitatiei dumneavoastra de a adauga link-ul si bannerul!
Despre colaborarea cu Radiowhisper,nu pot sa ma pronunt pana nu cunosc termenii colaborarii.Daca ma pot ridica la nivelul asteptarilor dumneavoastra si daca timpul imi va permite sunt de acord sa ma alaturi acestui proiect interesant!
Momentan,in loc de interviul pe care ati dorit sa mi-l luati ,prefer sa primesc un set de intrebari la care promit sa va raspund in scris cat mai curand!
Va multumesc pentru timpul acordat!
Cu deosebita consideratie,
Ionel Mesaros

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Va multumesc pentru vizita si aprecieri!
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete