Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 20 februarie 2011

OFL Satu Mare



Vineri,18 februarie 2011,Organizatia Femeilor Liberale Satu Mare si-au ales noua conducere.
Zeci de femei liberale au participat la conferinţa de alegeri,  ce  a  avut  loc  la  sediul  PNL.Lucrarile  au   fost conduse de  d-ra  Ursu Maria Mihaela .
Noul Birou Politic care  va coordona activitatea OFL Satu Mare are in frunte pe d-na Papici Marcela.
  Mentionez ca  d-na    Papici  Marcela este prosper om de afaceri ,care deţine  agenţia  de  turism  Simbotour .
Biroul Politic Municipal  al OFL Satu Mare are urmatoarea componenta:
Vicepresedinti;d-na Enatescu Emilia, d-na Stef Ramona, d-na Vulciu Aurelia si d-na Marusca Anamaria.
Membri:d-na Bara Simona,d-na Babut Crina, d-na Buhai Crina,d-na  Roatis Adriana, d-na Bud Oana,d-na Sas Gabriella, d-na Negrean Zoita,d-na  Goste Anca, d-na Chereches Rodica si d-na  Bogan Rus Rodica.
Membri supleanti:d-na Pop Benovszky Magda,d-na Miclaus Romina si d-na Ciorcas Mirela.
Urez mult succes noului Birou Politic al OFL Satu Mare!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete