Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 23 iulie 2011

Un zâmbet pe 16 mm...


Iepuraşul se plimbă prin luminiş cu o pereche de role roşii, nou-nouţe. Cum se plimbă el aşa se întâlneşte cu ursul, care zăcea mangă într-un şanţ. Ursul, văzând rolele cool ale iepuraşului, îl întreabă:
- Măi iepuraşule, de unde ai avut atâţia bani să-ţi cumperi o pereche de role aşa mişto ?
- Măi ursule, eu nu îmi beau, ca tine, toţi banii, ci îi economisesc ţi astfel reuşesc să-mi cumpăr tot ce îmi doresc !
A doua zi, iepuraşul apare în pădure cu o bicicletă roşie nou-nouţă. Ursul, beat mangă într-un şanţ îl întreabă:
- Măi  iepuraşule, de unde ai avut atâţia bani să-ţi cumperi o bicicletă aşa  mişto ?
– Mai ursule, eu nu îmi beau toţi banii, zăcând apoi în grămada aia de sticle de votcă, rachiu, vin, etc. Eu îi economisesc şi pot astfel să-mi cumpăr orice.
A treia zi, iepuraşul apare la volanul unui Ferrari roşu, nou-nout. Îl căută el pe urs, dar ursul nicăieri. Dintr-o dată, în faţa lui apare un elicopter albastru, nou-nouţ, iar în el, nimeni altul decât ursul nostru, într-un costum Giorgio Armani albastru şi nou-nouţ:
- Bună iepuraşule, am vândut sticlele goale...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete