Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 19 iulie 2011

ÎNCĂ UN MARE DUHOVNIC A PLECAT LA CER

ARSENIE (ANGHEL) PAPACIOC 
(13 august 1914 - 19 iulie 2011)


În miezul acestei zile - după o suferinţă care l-a încercat din greu mai cu seamă în lunile din urmă, dar pe care a dus-o cu seninătate, aşa cum a ştiut să-şi poarte crucea de-a lungul întregii vieţi, în lume sau în mănăstire, în temniţă sau în libertate, în singurătate sau în mijlocul iscoditorilor de tot felul - a închis ochii, spre marea strămutare, cu puţin înainte de a ajunge să împlinească 97 de ani, Părintele Arhimandrit Arsenie Papacioc, dumnezeiescul duhovnic de la Mănăstirea "Sfînta Maria de la Mare" din Techirghiol.
Dumnezeu să-l odihnească laolaltă cu drepţii acestui neam şi ne ţină mlădiţe vii pe tulpina vredniciei sale!

VEŞNICA LUI POMENIRE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete