Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 20 martie 2011

Un erou al României



Lucian Bute și-a păstrat centura de campion mondial la categoria supermijlocie, versiunea IBF ,după ce l-a făcut KO tehnic pe irlandezul Brian Magee ,în repriza a 10-a.
Bute a dominat tactic lupta încă din prima repriză și a încercat să-și ademenească adversarul folosind o gardă joasă. A câștigat trei dintre primele patru runde, în timp ce repriza a treia a fost indecisă. A urmat o tresărire a lui Magee, care a punctat în repriza a cincea, pe care a și câștigat-o, dar apoi Bute l-a demolat cu celebra sa lovitură, upercut la ficat. Magee a îngenuncheat pentru prima oară.
Repriza a șaptea ar fi trebuit să fie și ultima, după ce un nou upercut năprasnic i-a luat aerul irlandezului, care a fost însă salvat de gong. După alte două reprize în care Bute a avut răbdare și a așteptat momentul potrivit, în runda a 10-a ,a lovit decisiv, upercut la figură. Magee a căzut la podea iar arbitrul a ridicat mâinile, punând capăt luptei prin KO tehnic.
Lucian Bute a obtinut  cea de-a 28-a victorie din carieră, a 23-a prin KO și îl egalează la numărul de succese pe Mihai Leu, primul român campion mondial la profesioniști care și-a încheiat cariera cu 28-0, dar a avut doar 10 victorii înainte de limită.
Duritatea lui Magee și faptul că acest a rezistat eroic în ring l-a făcut și pe Bute să se resimtă după meci. Românul are o umflătură la ochiul drept și are dureri la mâna dreapta, care s-a umflat puțin. 
”A fost extrem de dificil de luptat cu Magee. S-a băgat foarte mult în mine și nu puteam să-l prind. Dar am fost sigur că îl voi face KO. Nu putea să reziste până la capăt deși a fost un adversar extrem de tare. L-am studiat mult pe Magee în timpul pregătirii și am exersat upercutul” a spus Lucian pentru corespondentul ”Adevarul” la Montreal, Iulian Anghel.
”Le mulțumesc tuturor românilor pentru că au fost alături de mine și mă bucur enorm că i-am făcut fericiți. Sper ca la vară să boxez în România, săptămâna viitoare voi avea întâlniri cu promotorul meu”, a mai spus Bute.
”N-am întâlnit până acum un adversar cu un cap atât de tare. Simțeam că îmi sare umărul atunci când îl loveam. Știam că dacă nu-l lovesc la ficat n-am nicio șansă să-l îngenunchez”, a explicat Bute pentru ”Adevărul” .
Felicitari, Lucian Bute!

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Tot respectul pentru acest mare campion!
Clipe de bucurie care ne insoreste viata asta , abundenta in griuri...
O seara buna va doresc!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Din pacate ,cotidianul,dupa cum bine ati punctat,abunda in culori cernite.
Un succes al unui roman ne mai scoate din registru tristetii.
Lucian Bute e un roman cu care ne putem mandri.E un invingator,un om care a reusit prin propriile puteri sa onoreze aceasta tara,cu toate ca ,din nefericire,Romania nu i-a oferit niciun sprijin.
Va doresc o seara placuta!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete