Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 1 martie 2011

1 Martie

Cu ocazia zilei de 1 Martie , va doresc din toata inima, doamnelor si domnisoarelor, sa aveti parte de o Primavara frumoasa,  asa ca sufletul vostru minunat, si de o viata lunga ,plina de bucurii, sanatate si fericire!
  Pe langa urari, va daruiesc cu mare drag un martisor virtual impreuna cu toata admiratia si respectul meu !

4 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Pare natural micutul ghiocel! Multumesc din suflet Ionel! O primavara fara cusur ii doresc si sotiei tale.
Fiti binecuvantati!

Ionel Mesaros spunea...

Cu multa placere!
Va multumesc pentru urari!
Va doresc o zi frumoasa!

Simina spunea...

multumesc pentru virtualul ghiocel....o primavara inflorita in suflet iti doresc si tie...

Ionel Mesaros spunea...

@Simina
Cu multa placere!
Iti multumesc pentru urari!
Iti doresc o seara placuta!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete