Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 28 martie 2011

Bancuri scurte cu olteni


In tren, un oltean si-un ardelean …
Olteanul: M-a facut muica oltean, maaa!
Ardeleanul: No, dupa atat amar de vreme tot îi mai porti pica?

- De ce dorm oltenii pe aratura?
- Ca sa se cultive.

-Ce fac 5 olteni intr-o barca sparta?
-Mai fac o gaura sa iasa apa.

- De ce oltenii nu fac schi nautic?
- Nu au lac in panta.

Un oltean si un ardelean in tren. Stranuta olteanul.
Ardeleanul: “sanatate, numai bine”!
Stanuta din nou olteanul.
Ardeleanul: “tot ce-ti doresti, sanate, noroc”!
Stranuta si ardeleanul.
Olteanul: “racisi fir-ai al dracu”!

- De ce se ingroapa oltenii in picioare?
- Sa fie primii la Inviere!

- De ce isi iau oltenii doua pietre cind merg la culcare?
- Cu una sting becul, iar cu cealalta verifica daca au inchis fereastra.




VN:F [1.9.5_1105]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete