Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 2 martie 2011

Romania anilor 1916 si nu numai...


"Tara de secaturi, tara minora, cazuta rusinos la  examenul de capacitate in fata Europei...
Aici  ne-au adus politicienii ordinari, hotii improvizati  astazi in moralisti, ministrii care s-au vandut o  viata intreaga, deputatii contrabandisti...Nu ne  prabusim nici de numarul dusmanului, nici de armamentul lui, boala o avem in suflet, e o  epidemie infricosata de meningita morala".
Octavian Goga

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Bine i-a mai descris Goga! Parca ar trai acum impreuna cu noi dezastrul tarii.

Ionel Mesaros spunea...

@elena marin_alexe
Si eu am avut acelasi sentiment !
Va doresc o seara placuta!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete