Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 28 septembrie 2009

DE LA EXTAZ LA...


Sunt din ce in ce mai rare momentele de fericire izvorate din sentimentul apartenentei la neamul romanesc .
In ultimii ani ne clasam pe locuri fruntase doar la capitole negative.
Arareori ,putem ridica ochii din pamant cand se vorbeste despre Romania.
Ieri ,27 septembrie 2009 ,am indraznit sa ridic ochii din pamant ,calauzit de mandria de a fi roman ,cand reprezentativa de handbal feminin a Romaniei a castigat titlul mondial.
Nu-mi venea sa cred urechilor cand am auzit o asemenea stire:o adevarata "bomba"in planul imaginii tarii noastre.
Dupa ce am detinut recorduri doar la coruptie, trafic de carne vie si la capitolul "nesimtire" ;ieri ,,imaginea" noastra s-a primenit ,lumea auzind de fetele noastre ,campioane mondiale la handbal ,care au surclasat mult-titrata reprezentativa a Norvegiei.
Romania a castigat turneul amical Cupa Mondiala dupa ce s-a impus, scor 28-27, in finala cu Norvegia, de la Aarhus, Danemarca.
Fetele antrenate de Radu Voina au facut un meci excelent, avand un avantaj de sase goluri (19-13) la pauza.
Eliminarile din ultimele minute permit campioanei europene si olimpice sa se apropie la un singur gol de tricolore, dar Romania se impune si castiga pentru prima data Cupa Mondiala.
Romania a castigat Cupa Mondiala, turneu amical la care participa cele mai bune opt echipe din lume.
Tricolorele au dominat clar prima repriza, iar in partea secunda a partidei a tresarit orgoliul norvegiencelor.
Adversarele romancelor s-au apropiat la doua goluri (21-23), dar tricolorele lui Voina au revenit si au facut ca tabela de marcaj sa fie in favoarea lor: 27-22.
In ultimele doua minute, norvegiencele s-au apropiat amenintator si le-a dat emotii romancelor.
Romania s-a impus in final cu 28-27 si va fi rasplatita de organizatori cu 25.000 de euro.
In acest turneu, Romania a invins Danemarca (28-22) si Suedia (41-24) in Grupa A, a inregistrat o infrangere in grupa, cu Rusia (25-35), iar in semifinale a trecut de Germania, cu 30-24.
In 2006, Romania a mai disputat o finala de Cupa Mondiala, dar a fost invinsa de Rusia cu 28-29.
Am fost readus cu picioarele pe pamant de un singur cuvant:"amical".
Turneul la care a participat reprezentativa noastra a fost doar "amical".
De la extaz ,am ajuns la realitatea zilei,la criza ce ne frange visele,la guvernarea "reformatoare" ce ne "infunda" sperantele , lasandu-ne , neamical , prada doar credintei in Dumnezeu .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete