Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 16 decembrie 2015

„România lucrului bine făcut“, departe de așteptări...


La un an de mandat al lui Iohannis, România nu este nici prosperă și nici puternică, așa cum și-a propus la preluarea mandatului.
Într-adevăr, președintele Iohannis, spre deosebire de predecesorul său, are un alt stil de a face politică, însă au fost momente în care acest mod de exprimare a fost doar de fațadă, cum au fost consultările cu societatea civilă sau cele pentru desemnarea premierului. La fel de neconvingătoare au fost și consultările cu partidele politice. Dacă ieri o lege ce conferă privilegii aleșilor neamului a trecut cu votul majorității, dovedește că unele consultări au fost doar o frecție la un picior de lemn.
Nu pot omite că l-am susținut pe Iohannis, fapt pentru care consider că e firesc să am așteptări mult mai mari de la domnia sa. Spre deosebire de alți susținători, am fost o voce critică ori de câte ori am avut certitudinea că greșește, iar acest lucru l-am sancționat înclusiv pe pagina dânsului, amintindu-i de câte ori a fost cazul că „România lucrului bine făcut“ e una fără privilegii, e una a normalității, a dialogului constructiv. Numai așa România poate deveni credibilă, iar dezideratul, de a ajunge cândva prosperă și puternică, unul realist.
Fiind la sfârșit de an, trebuie să păstrăm, totuși, un ton optimist. Sper ca președintele Iohannis să aibă înțelepciunea de a-și onora calitatea prezidențială, în al doilea an de mandat, mult mai bine, spre folosul României! Doamne Ajută!

Ionel Mesaroș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete