Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 8 decembrie 2015

Minunile somnului


A te trezi odihnit în fiecare dimineață e rezultatul unui stil de viață sănătos,  creionat de arta de a fi fericit, o recunoștință adusă lui Morfeu și pajului său, moș Ene, pentru buna conlucrare cu subconștientul nostru.
Somnul, prieten sau dușman, își pune, zilnic,  amprenta asupra fiecărei ființe. Un somn odihnitor ne aduce strălucirea  din suflet pe chip, ca și când ne-am renaște din propria cenușă, odată cu revărsatul zorilor.  Un somn chinuit ne transformă oglinda în cel mai odios dușman.
Dacă alegem ca somnul să ne fie prieten, trebuie să-i recunoaștem mecanismul și să acționăm în consecință. O igienă desăvârșită a stilului existențial ne pregătește pentru un somn odihnitor, reconfortant.
După o zi de muncă în care ne-am făcut datoria sunt necesare momente de relaxare, pasive sau active, o adevărată hrană pentru spirit, care să culmineze înainte de somn cu o privire în oglinda conștiinței, iar aceasta să reflecte  gândul că am făcut tot ceea ce trebuie pentru a fi împăcat cu sine.

Minunile somnului se reflectă în starea de sănătate și în pașii făcuți, cu mintea , trupul și sufletul,  pe cărarea fericirii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete