Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 28 februarie 2015

Opinii



“Știi când vei putea avea o părere obiectivă despre un om? Atunci când vei trăi în locul lui. Când vei suferi în locul lui sau când te vei bucura în locul lui. Când vei munci în locul lui și când vei face sacrificii în locul lui. Când vei trăi fiecare clipă a lui, fiecare regret, fiecare teamă, fiecare durere, fiecare emoție. Când vei lua decizii în locul lui. 
Până atunci părerea ta nu valorează nimic. Pentru că nu-ţi poţi face o părere despre un om după o primă impresie sau după nişte zvonuri. Şi nici după prejudecăţi. Pentru că atitudinea pe care o afişează un om nu-ţi spune neapărat dacă e fericit sau nefericit, aşa cum lucrurile lui nu-ţi spun dacă are totul sau îi lipseşte ceva.”

Irina Binder

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete