Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 28 februarie 2015

Oameni...



"Există oameni care sunt săraci, dar sunt plini de bogăţie sufletească, care sunt umili, însă cunoscuţi lumii datorită calităţilor pe care le au, oameni care plâng noaptea de griji, dar care se trezesc a doua zi şi o iau de la capăt, zâmbind, sperând la mai bine...
Există oameni care nu au nimic, dar care dăruiesc din tot sufletul, care împart acel nimic cu ceilalţi; există oameni care sunt urâţi, dar ei iubesc cu toată fiinţa lor pe cei care îi urăsc.

Există oameni buni şi oameni răi, oameni cărora le spunem să plece, doar pentru că nu îndrăznim să le spunem mai stai... Totuşi, oamenii buni nu sunt aceia care fac tot timpul astfel încât să fie bine, ci aceia care se bucură de bine, indiferent de forma pe care acesta o are.

În fiecare zi întâlneşti oameni, dar nu îi judeca, nu fi superficial! Dacă nu ai răbdare să arunci o privire în sufletului fiecărui om pe care îl întâlneşti şi dacă vrei să ajungi să îl cunoşti cu adevărat, atunci nu încerca să analizezi felul în care tace când e supărat, felul în care vorbeşte sau plânge... Priveşte-l râzând! Un om care râde din tot sufletul nu este altceva decât un om bun.
E posibil să mor chiar mâine şi pe pământ n-o să rămână nimeni care să mă fi înţeles întru totul. Unii or să mă considere mai rău, iar alţii mai bun decât sunt. Câţiva vor spune că eram un om bun; alţii că am fost o canalie. Dar amândouă aceste opinii vor fi la fel de greşite."



Mihai Lermontov, "Un erou al timpului nostru"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete