Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 14 ianuarie 2023

Vacanța

"THE HOLIDAY"

regia: Nancy Meyers

cu: Cameron Diaz, Jack Black, Kate Winslet, Jude Law

durata: 138 minute

an: 2006 Scenarista si regizoarea Nancy Meyers (Something's Gotta Give, What Women Want) ne ia iarasi ochii cu o comedie romantica. De data aceasta este vorba de o idee originala: doua femei, Amanda (Cameron Diaz) si Iris (Kate Winslet), plictisite de viata lor, se intalnesc pe internet si decid sa faca schimb de case pentru Sarbatori. Cum una locuieste in Statele Unite, iar cealalta in Anglia, schimbarea e suficienta ca sa le dea vietile peste cap. Si cum Nancy Meyers ramane Nancy Meyer, Amanda si Iris intalnesc fiecare un barbat, in aceasta poveste plina de optimism. Rolurile celor doi pretendenti sunt interpretate de Jude Law si Jack Black.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete