Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 23 septembrie 2021

Confirmarea abuzurilor

 

Doua Comisii ale Curții de Conturi au constatat că militarii au fost furați la pensii, începând din 2016, pe timpul lui Ciucă, când acesta era Șef SMG.

Pe toate grupurile militare se solicită și se dorește urgent debarcarea lui Ciuca de la MApN, fie prin moțiune de cenzură împotriva Guvernului, fie prin alegeri anticipate sau prin alegeri la termen în 2024. De asemenea, se solicită desființarea totală a Departamentului pentru relația cu Parlamentul și calitatea vieții personalului, condus de Marius Balu, un departament cu realizari zero privind drepturile militarilor, ce a obstrucționat tot timpul atât aplicarea legii 223/2015 în integralitate ei, cât și drepturile militarilor, un departament ce consumă banii publici degeaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete