Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 25 august 2021

Omul care a cunoscut infinitul

 


Omul care a cunoscut infinitul este un film britanic biografic-dramă bazat pe cartea cu același nume publicată în anul 1991 de autorul Robert Kanigel. Protagonistul filmului este actorul Dev Patel, care îl interpretează pe Srinivasa Ramanujan, un matematician care după ce a crescut în sărăcie în Madras, India, reușește să fie admis la Universitatea Cambridge în timpul Primului Război Mondial. Sub îndrumarea profesorului său, G. H. Hardy (interpretat de Jeremy Irons), el devine un pionier al teoriilor matematice și unul dintre cei mai mari matematicieni ai secolului al XX-lea…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete