Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 28 iulie 2019

Poem unui înger numit Alexandra




de Nicu Gavrilovici
Sunt consternat... Aud cum plânge-un înger
Și trupul crud și sufletul îi sânger...
E prizonier în gheara unui drac
Și caută în minte morții leac.
Sunt consternat... Un înger moare-n chinuri
În timp ce ,,marii" noștri țin festinuri
Și-o țară-l poartă-n rugi cu ochii triști...
Avem prea mulți călăi iar polițiști
Sunt prea puțini și-aceia dorm în zori
Visând că prind teribili infractori
Cu mâini crăpate și obraji la fel
Vânzând la colț un fir de pătrunjel.
Un înger moare... Unu-unu-doi...
Nebuni precum bureții după ploi
Răsar și ne ucid copii și mame...
Suntem actorii propriilor drame,
Bieți sclavi momiți c-o sticlă de ulei,
Un kil de zahăr și cincizeci de lei,
Popor în care opt din zece gem
Purtând pe umeri tragicul blestem
Al fricii prea adânc înfipte-n oase.
Destul! Minciunii nu mai stăm de ,,șase".
Destul! Nu mai plătim tribut din îngeri...
La poarta cerului venim cu plângeri
Iar de găsi-vom porțile-ncuiate
Ne vom trezi și face-vom dreptate
Apoi pe-o stea pelerinaj vom face...
Ne iartă, Alexandra... Dormi în pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete