Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 10 decembrie 2017

O altă umilință "oferită" pensionarilor de guvernul PSD-ALDE...


În condițiile în care economia duduie, iar la creștere economică 
România e în top, deși legea privind sistemul unitar de pensii publice 263/2010, prevede că valoarea punctului de pensie se actualizează anual cu 100% din rata medie anuală a inflaţiei, la care se adaugă 50% din creşterea reală a câştigului salarial mediu brut realizat, Guvernul Tudose refuză să facă această indexare de la 1 ianuarie 2018, precizând că Legea nu prevede exact o dată când trebuie să se facă asta, ci doar obligativitatea de a se face această corecție.
E scandalos ceea ce fac guvernanții cu cei vârstnici, în condițiile în care pentru aleșii neamului le-au dublat sau triplat salariile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete