Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 12 decembrie 2016

Un scor rușinos...



Alegerile parlamentare din acest an sunt pentru PNL un moment de cotitură, un adevărat dezastru, chiar dacă scorul îl poziționează pe locul secund, cu circa 20%.
Eșecul liberalior, partidul din care am făcut parte până în 2014, când am demisionat, neacceptând nerespectarea principiului meritocrației, fiind generat de o multitudine de factori.
PNL a uitat să arate și să demonsteze că poate fi soluția bună pentru România. Există o gamă largă de explicații, dar partidele, la urne, culeg ce au semănat, sau ceea ce nu au semănat, iar PNL, înainte de campania electorală și în timpul acesteia, a semănat puțin și prost, a fost debusolat, conducerea a fost neputincioasă, iar poporul român a decis că alții merită să conducă această țară. 
Totodată, s-a aplicat prea puțin din ce susțineau Brătienii, iar electoratul se uită la fapte, nu la vorbe, așteaptând un partid hotărât, asumat, determinat, onest, de bună-credință, reformat, o formațiune politică de dreapta care să concretizeze vorbele frumoase în acțiune și acțiunea în fapte... Eu cred că este eșecul partidului în întregime. dar mai cu seamă eșecul conducerii acesteia.
Indiferent dacă vor ajunge sau nu la guvernare, acest rezultat, sub 25%, aruncă Partidul Național Liberal în ridicol, acoperă conducerea PNL cu mantia rușinii, și îndeamnă la o profundă regândire a structurilor centrale și în teritoriu, a modului în care se raportează la problemele societății românești, la prezentul, trecutul și mai ales la viitorul partidului. 
De modul în care PNL va înțelege să reseteze propriul mod de management ca organizație politică, va depinde dacă el va avea sau nu viitor. 
Am observant că deja se caută țapi ispășitori. În opinia mea, în loc ca PNL să fie partidul ”prin noi înșine”, așa cum mi l-am dorit în 2009, când m-am înscris în PNL, nu partidul ”prin Dacian Cioloș, prin realipirea imaginii partidului de premier, a fost o strategie falimentară. La această stare au contribuit și luptele interne, faptul că meritocrația a fost umbrită de interese și aranjamente. Faptul că rezultatele acestea, defavorabile PNL, sunt obținute în condițiile în care de data aceasta electoratul urban prezent la vot l-a depășit pe cel rural, este un fapt care ar trebui să îngrijoreze cu atât mai mult Partidul Național Liberal, aruncat, astfel, de către propria sa conducere, într-o profundă criză de legitimitate. Cred că impune imediat decapitarea conducerii PNL,în care să rămână numai liderii cu rezultate în beneficiul direct al cetățenilor, apoi un Congres al PNL, dacă nu-și doresc soarta PNȚCD, o reformă serioasă în cadrul partidului. A venit momentul reformei reale în Partidul Național Liberal! Dacă aceasta se va produce, voi rămâne un simpatizant al lor. Dacă nu, voi căuta să am o altă opțiune politică la alegeri, cu siguranță, de dreapta, fiindcă așa este construcția mea umană, viziunea mea, probabil, fără să mă înregimentez politic, unde să mă simt reprezentat cu adevărat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete