Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 22 iunie 2016

Zile negre pentru România

       

E ultima zi de „şcoală” a  „nelegiuiţilor neamului”, un alt episod al neruşinării.
După ce ieri au oferit pensii speciale aleşilor locali, azi, parlamentarii au dezincriminat  conflictul de interese,  votâtând un proiect de modificare a Statutului senatorilor și deputaților prin care parlamentarii care și-au angajat rudele la birourile parlamentare  să scape de acuzația de conflict de interese.
Fiind ultima zi de şcoală pentru “nelegiuţii neamului”, înainte de plecarea în vacanţă, ar trebui să fie premiaţi cei mai buni dintre ei la secţiunea de încălcare  drastică a prevederilor Constituţiei,  “Zile negre pentru România”, pentru modul în care au împărţit ţara în privilegiaţi şi năpăstuiţi.
Juriul, format din cei care se gândesc la viitorul ţării, nu a reuşit să delibereze topul premianţilor, fapt pentru care a solicitat o probă de departajare, una de bun-simţ, să numere zilele negre făcute românilor în ultimul mandat.
Antrenaţi de DNA, cu dexteritatea celor obişnuiţi ca să voteze împotriva justiţiei şi pentru propriile privilegii, parlamentarii au trecut la fapte.

Probabil, vor reveni din vacanţa parlamentară, iar “nelegiuiţii neamului” nu se vor opri din numărat, cu gândul la alte privilegii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete