Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 21 iunie 2016

Iresponsabilitate fără margini...


În timp ce muritorii de rând de abia îşi duc zilele, parlamentarii au oferit aleşilor locali, primari şi viceprimari, preşedinţi şi vicepreşedinţi de Consilii Judeţene, pensii speciale.
Aleşii locali vor primi pensii speciale la fel ca parlamentarii. Sumele vor fi cuprinse între 500 și 6.500 de lei, în funcție numărul de mandate și de salariu.
Cuantumul indemnizaţiei pentru limită de vârstă se acordă în limita a trei mandate şi se calculează ca produs al numărului lunilor de mandat, cu 0,55% din indemnizaţia brută lunară aflată în plată.
Indemnizaţia pentru limită de vârstă se actualizează ori de câte ori se majorează sau se indexează indemnizaţia brută lunară a unui primar, viceprimar, preşedinte şi vicepreşedinte de Consiliu Judeţean, aflat în exercitarea mandatului, cu aceeaşi dată.
Indemnizaţiile vor fi suportate din bugetele locale.
În acest context în care iresponsabilitatea clasei politice a atins cote alarmante, celor ce le pasă de viitorul ţării trebuie să militeze activ pentru abrogarea tuturor pensiilor speciale.Trebuie să găsim o soluţie pentru a opri acest dezastru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete