Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 16 ianuarie 2016

Iubirea


"Trecând dincolo de senzual, iubirea dă o profunzime deosebită trupului. Clarvăzătoare și profetică, ea este mai înainte de toate revelație. 
Trebuie să vezi sufletul celui iubit ca lumină și să atingi gradul de cunoaștere ce nu aparține decât celui care iubește. 
În spatele tuturor travestiurilor, iubirea contemplă inocența originară. 
Miracolul ei anulează îndepărtarea, distanța, singurătatea și ne face să presimțim unitatea tainică a îndrăgostiților. 
Iubiții nu mai sunt doua ființe separate, ci una singură, ei nu sunt doar uniți, ei „sunt una”, căci iubirea schimbă substanța însăși a lucrurilor. 
Prin iubire, elementul cel mai tenebros se preschimbă în lumină, carbonul opac devine diamant stralucitor. 
Rădacina coboară în întunecimi, dar floarea se face lumină și triumf asupra umbrelor.”


 Paul Evdokimov 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete