Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 21 august 2015

Scrisoare deschisă către Guvernul României



Sunt un cetățean al Uniunii Europene, cu un statut ce implică drepturi și obligații.
Din păcate, unele directive ale UE sunt adoptate într-o manieră incorectă, fără a se lua în calcul costurile implementării normelor adoptate. În această categorie  se află Directiva Europeană ce reglementează regimul centralelor termice. Din 26 septembrie 2015, cei care dețin centrale termice mai vechi de 10 ani vor fi obligați să renunțe la ele, să-și cumpere altă centrală, evident, mult mai scumpă, pe care le vor putea folosi maximum 10 ani.
Conform statisticilor, în România sunt circa 1,5 milioane familii ce dețin centrale termice, milioane de  români afectați de această Directivă Europeană.
Din rațiuni economice, majoritatea românilor nu-și vor putea permite luxul de a investi în centrale noi, o dată la 10 ani, fapt pentru care solicit Guvernului României amânarea aplicării acestei Directive Europene. Totodată,  rog parlamentarii noștri europeni să amendeze această Directivă Europeană, solicitând obligativitaea schimbării centraleor termice  la un termen rezonabil de 20-25 de ani! În cazul în care demersul lor nu va conduce la modificarea Directivei, rog Guvernul României să inițieze un  program național  pentru a oferi facilități la schimbarea centralelor termice pentru cei afectați de această Directivă Europeană!


Vă mulțumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete