Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 20 august 2015

Maxima zilei

"Se spune că timpul schimbă lucrurile. În realitate, noi o facem prin acțiunile și gândurile noastre, prin faptul că timpul lucrează asupra noastră și a sufletului.
Fiecare treaptă pe care urci te duce mai aproape de maturizare, de scopul fiecăruia– fericirea. 
Fiecare provocare pe o accepți, fiecare obstacol pe care îl depășești, fiecare lecție pe care o înveți și o aplici te ajută să te transformi într-un om minunat.
Dacă te-ai schimbat, fie și un pic, dacă râzi mai mult, dacă vezi frumusețea din jur, dacă gândurile îți sunt optimiste și sufletul curat, atunci timpul a lucrat pentru tine. Dacă ziua de azi îți stârnește curaj și îndrăzneală, dacă ziua de mâine îți trezește speranță și iubire, dacă prezentul este ceea ce contează pentru tine, atunci ai învățat puterea și miracolul trecerii timpului.

Nu există banalitate, simplitate și rutină în viața ta, fiindcă tu reușești să te bucuri de fiecare moment, de fiecare bucățică desprinsă din timp.

Zâmbește, om minunat, timpul a făcut minuni cu sufletul tău! ”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete