Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 16 septembrie 2013

Prima zi de școală


Plini de emoţii şi bucuroşi să-şi revadă colegii și profesorii, elevii vor trece astăzi,16 septembrie 2013, pragul şcolilor, după o vacanţă lungă de vară. 
La fel de emoționați ca și copiii, vor fi părinții. E limpede că nici eu nu voi face excepție, Alex, fiul meu, fiind elev în clasa a VIII-a, în ultimul an de școală generală.
Dragi învățăcei, având în vedere importanța exemplului personal, să vă alegeți modelele cu grijă şi învăţaţi pentru a fi puternici! Nu uitaţi: şcoala nu este doar un loc unde acumulaţi cunoştinte, ci și locul în care vă formați caracterul!
În final, le doresc elevilor și dascălilor un an încărcat de împliniri educaţionale, sănătate şi inspiraţie în tot ceea ce vor întreprinde!

Un comentariu:

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=4yy8sTMp9Ss Si intr-o zi invataceii cresc si ne e dor de acei ani si parca le-am scrie o scrisoare ca aceasta.

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete