Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 30 septembrie 2013

Gânduri



"Deși este una dintre dimensiunile universului , ordonând evenimentele într-o succesiune ireversibilă, fiind măsura lui Dumnezeu pentru tot ce este trecător,Timpul este ușa divină care ne este deschisă ca să intram în Veșnicie.
Timpul este mișcare, curgere; El măsoara instabilitatea noastra în Univers. De el trebuie sa ne agățăm si să-l folosim cu înțelepciune, căutand să-i umplem fiecare celulă a sa cu o eternă căutare a sensului vieții; altminteri, el ne forțează la unele situații pe care nu le putem schimba, risipind speranțele și întunecând drumul spre Mântuire. Irosirea lui este un păcat de căpetenie, îndepărtându-ne astfel de șansa risipirii iluziilor. 
Din păcate, timpul nu are vreme ca să-și numere pașii, preferând să priveasca doar înainte cu siguranța celui care știe că, oricum, Marea Timpului se varsă fără poticnire în Oceanul Veșniciei !"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete