Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 19 aprilie 2011

Un zambet pe 16 mm...



- Dacă ştiam cât eşti de sărac, nu mă mai măritam cu tine!
- Eu am fost sincer când îti ziceam că eşti tot ce am pe lume. De ce nu mă luai  în serios?

Unul îşi întâlneşte un prieten care era bandajat peste tot, plin de vânătăi, un picior rupt şi avea ochii negri.
- Da' ce-ai paţit? Ai ajuns sub un TIR?
- Nu. E din cauza noului meu hobby.
- Ce hobby?
- În fiecare noapte, pe la 3, sun la întâmplare numere de telefon si zic"Fraiere, ia ghici, cine sunt?"
- Şi?
- Săptămâna asta a ghicit unul.


- Cine ţi-a facut cunoştinţa cu soţia ta?
- Ah, ne-am întâlnit întâmplator, nu pot da vina pe nimeni.

Femeia are suflet bun, poate ierta bărbatului orice, chiar dacă el n-are nicio vina.

- Săptămâna trecută, v-am semnalat dispariţia soţiei mele. Ei bine, puteţi abandona cercetările.
- Aţi găsit-o?
- Nu. Dar ,întretimp ,am mai reflectat.

- Ce mai faci, amice? Te-ai căsătorit sau tot tu îţi găteşti?
- Şi una şi alta.

- Doctore, soţul meu are grave tulburări psihice. Uneori, ore întregi, îi povestesc câteceva, ca să constat apoi că el n-a auzit niciun cuvânt.
- Aceasta nu e boală, doamnă, e un dar de la Dumnezeu!
 

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Ce tare e declaratia asta:
Eu am fost sincer când îti ziceam că eşti tot ce am pe lume. De ce nu mă luai în serios?
Femeia are suflet bun, poate ierta barbatului orice,chiar daca el n-are nici o vina :)
Si ultima snoava mi-a placut, ca deh...sunt femeie!:)
Numai bine din Vrancea!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Ma bucur ca unele dintre bancuri au fost si pe placul dumneavoastra!
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete