Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 10 aprilie 2011

Despre talent...


Despre talent aş afirma că  este darul lui Dumnezeu pentru om.
Oamenii talentaţi pe care i-am cunoscut  sunt fiinţe modeste şi cuviincioase.Ei ştiu  că trebuie să lase urme pe pământ,înălţând,prin talentul lor ,fiinţa umană ;oferindu-le  semenilor un sens   al vieţii,arătându-le Calea spre Iertare,Iubire si Nădejde!
In ultimile săptămâni,prin emisiunea "Românii au talent",crezul meu cu privire la talent a fost confirmat prin prestaţia excepţională a lui Narcis Iustin Ianău,dar şi a lui Valentin Dinu;tineri care, cu vocea lor serafică, m-au fermecat.Aceştia sunt si favoriţii mei şi ai familiei mele la câştigarea marelui premiu  de la "ROMÂNII AU TALENT".


Vezi mai multe pe Romanii au talent

 

Vezi mai multe pe Romanii au talent

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Extraordinar! :) Avem aceleaşi preferinţe sau gusturi comune, aş putea zice.
Chiar nu ştiu dintre cei doi...ce voi vota. Cred că pe Dinu, deoarece ar fi pentru el o posibilitate de aşi fauri o viaţă mai bună lui şi familiei...

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Intr-adevar,se pare ca avem aceleasi preferinte.
Nu e prima oara cand "gusturile" noastre coincid.
M-as bucura ca tot mai multi romani talentati sa aiba ocazia sa se evidentieze,iar apoi sa izbuteasca sa-si puna in valoare "datul divin"!
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete