Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 23 aprilie 2011

Hristos a Înviat


de Alexe Mateevici

Se aşternuse piatra pe proaspătul mormânt
Şi noaptea coborâse, acoperind cetatea.
Se liniştise neamul vânzarii.Pe pământ
Era o taină mare... minune-apropiată.

Au stat tacuţi de pază cei doi ostaşi străjeri
Ne-atinşi de măreţia adâncurilor firii,
Nepresimţind venirea minunii celei mari
Ce-avea să schimbe fata şi rostul omenirii.

Şi iată miezul nopţii, de stele-mpodobit:
Un tunet lung s' aude, pământu-n el vuieşte.
Adânci puteri îl mişcă, izbindu-l. Zguduit
Mormântul se deschide: scriptura se împlineste.

Lumini lucesc la gura mormântului deschis,
Întunecimea piere o clipă-n toata firea...
Hristos învie!... Paznici, să fie vouă vis,
Lumina vă orbeşte, v'a înlemnit uimirea!

Lumină din lumină cerescului cuprins
Luceşte-acum pe chipu-i. Înalta biruinţă.
Şi, lepădând pământul, îi lasă foc nestins
Pe calea mântuirii: nâdejdea şi credinţa.

Cu moartea Sa, pe cruce murind nevinovat,
Ne-a dat El noua pildă a marei jertfi de Sine,
Cu moartea Sa pe moarte călcând a Înviat
Spre Învierea vieţii în faptele de bine.

Cântaţi cu bucurie acelui Ce-a scăpat
Pe om şi omenirea de moarte sufletească.
E Paştele! Viaţă! Hristos a Înviat!
Iubire între oameni şi pace să domnească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete