Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 22 august 2023

Adevărul/Minciuna

 


O parabolă evreiască spune că într-o zi minciuna şi adevărul s-au întâlnit.


Minciuna 🤥 i-a spus adevărului:

- Bună dimineaţa!.

Şi adevărul a verificat dacă într-adevăr e o zi bună. S-a uitat în sus, nu a văzut nori de ploaie ⛅ , mai multe păsări 🐦 au cântat şi văzând că într-adevăr era o zi bună ☀, i-a răspuns minciunii:

- Bună dimineaţa!

- E prea cald azi.

Şi adevărul văzu că minciuna a spus adevărul. 🤒

Minciuna apoi l-a invitat pe adevăr să se scalde în rîu.

Şi-a scos hainele, a sărit în apă şi i-a spus:

- Să știi că apa e minunată!

Şi de îndată ce adevărul a sărit în rîu, cum era de așteptat, minciuna a ieşit din apă, s-a îmbrăcat în hainele adevărului şi a plecat 🤸.

Adevărul în schimb a refuzat să se îmbrace în hainele minciunii şi, pentru că n-avea de ce să-i fie ruşine, a plecat dezbrăcat pe stradă.


Așa se face că, în ochii altor oameni, e mai uşor de accepat minciuna îmbrăcată în adevăr🙈🙉🙊, decât adevărul gol-goluţ . 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete