Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 26 martie 2020

Monstru din umbră...


Nu am scris nimic despre actuala pandemie. Nici nu aș fi vrut să scriu, fiind apoape pretutindeni principala temă de discuție, dacă nu eram astăzi implicat într-un dialog cu o persoană vârstnică, necunoscută, la medicul de familie, unde am fost după rețeta lunară.
După ce mi-am întocmit declarația pe proprie răspundere, m-am dus, în intervalul orar precizat în act și pe itinerarul stipulat, la medic.
Cum e și firesc, în actuala situație, am stat afară la rând, la distanță apreciabilă de ceilalți, respectând distanța socială impusă.
Așteptând, am fost surprins să văd printre cei prezenți la rând un domn în vârstă, care, cu certitudine, nu avea permisiunea legală, reglementată de Ordonanța Militară nr. 3, să iasă din casă la acea oră.
Politicos, l-am întrebat dacă știe prevederea din ordonanță ce reglementează deplasarea persoanelor vârstnice, peste 65 de ani. Zâmbet ironic mi-a spus că e la curent cu tot ce se întâmplă și că posedă declarația pe proprie răspundere. Mi-a mărturisit că are peste 80 de ani, iar ordonanța se referă la bătrânii de 65. Deși mi-am dat seama că e pus pe glume, eu am dus discuția într-o zonă de seriozitate și i-am spus, cum era și firesc, că e vorba de vârstnicii peste 65 de ani. Reacția lui la cele precizate a fost uluitoare. M-a întrebat ce vârstă am. I-am răspuns că am 50 de ani, iar dânsul cu zâmbetul pe buze m-a trimis la origini, spunându-mi "Ce te intrerează pe matale?! Mai du-te-n cu 50 de ani în urmă, în mă-ta!" Răspunsul dânsului m-a uluit. Mi-am dat seama că nu are niciun sens să-i mai zic ceva...
Inconștiența unora ne va costa scump. Nerespectarea regulilor în caz de pandemie ne va depărta de speranța că totul va fi bine în scurt timp.
Monstrul nevăzut, pandemia de coronavirus, are pe lângă arsenalul propriu,încă necunoscut în totalitate, și aliați puternici: inconștiența și iresponsabilitatea.
Aveți grijă, nu deveniți aliatul monstrului din umbră, coronavirusul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete