Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 10 ianuarie 2018

"Revoluția fiscală"


"Revoluția fiscală" -bătaie de joc (confirmată, azi) la adresa mediului privat, unde salariile au scăzut cu 400-500 de lei. 
De asemenea, nici pensionarii nu au beneficiat de un drept legal, majorarea pensiilor cu 100% din rata inflației și cu 50% din creșterea salariului mediu brut pe economie.
La acestea "realizări" adaug faptul că există și restanțe, cum ar fi, de exemplu, majorarea de la 1 iulie 2017 a pensiilor militare cu 15% din solda de funcție. Precizez că de atunci parlamentarii, dar și unii angajați ai statului, au beneficiat și primit o majorare cu 100% a veniturilor.
Nu se cuvine să nu amintesc că această guvernare iresponsabilă a majorat, în această lună, direct sau indirect, taxe și impozite (la Satu Mare-20%), iar, azi, prețul la gaze.
În acest context, solicit cel puțin DEMISIA doamnei ministru a Muncii LIA OLGUȚA VASILESCU, ministrului Finațelor Ionuț Mișa, PREMIERULUI TUDOSE, și lui LIVIU DRAGNEA, cei care au girat această batjocură la adresa a milioane de români, "Revoluția fiscală"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete