Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 12 martie 2016

Avocatul Diavolului



Trăim vremuri în care ne complacem să fim spectatori la ceea ce se ni se întâmplă, chiar dacă acest lucru ne afectează direct.
În loc să ne croim viața, să fim actori pe scena vieții, din comoditate sau din alte motive. rămânem discreți, spectatori tăcuți la ceea ce ni se întâmplă, ca și când am considera că e firesc să fie așa sau împăcându-ne cu soarta.
Mereu am crezut că o atitudine corectă constă în a avea o reacție la orice tip de abuz, pentru a descuraja acest fenomen, ce și-a pus amprenta pe societatea în care trăim.
Din nefericire, poporul, în foarte puține rânduri, a avut o reacție normală, preferând să tacă sau să se bucure de moartea caprei vecinului.
Nici cel care ar trebui să apere juridic cetățenii de abuzuri, Avocatul Poporului, nu-și face datoria, a ajuns să fie Avocatul Diavolului, neatacând la CCR ordonanțele de urgență ce modifică legi organice sau cele ce produc discriminare. Amintesc doar câteva dintre ele: ordonanța ce reglementează traseismul politic și suspendă aplicarea legii pe o perioadă dată și cea care modifică legi organice. În schimb, Avocatul Poporului se ocupă de mărunțișuri, cum ar fi, de exemplu, de condiții decente de detenție pentru infractori. În aceste condiții, când instituția Avocatul Poporului nu contribuie la apărarea cetățenilor și a Statului de Drept, consider că prezența lui Victor Ciorbea în fruntea acestei instituții este nepotrivită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete