Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 5 ianuarie 2013

De la demnitatea creștină la mizeria umană

Nimeni, nicio ființă umană, nu e depozitarea adevărului absolut. Nici măcar înaltele fețe bisericești, nu pot avea o asemenea pretenție, chiar dacă sunt slujbașii dreptei credințe, a ortodoxismului.
Deși sunt creștin ortodox,consider abuzivă imixtiunea BOR, în cazul  Sergiu Nicolaescu. În mod firesc, Biserica Ortodoxă Română, la solicitarea unui membru a familiei Marelui Dispărut, trebuia să aibă o reacție ponderată, echilibrată. Numai în cazul în care exista o cerere expresă pentru ca Sergiu Nicolaescu să beneficieze de o slujbă religioasă de înmormântare se impunea o explicație a rezoluției de refuz, nimic altceva.
E regretabil că BOR a dat dovadă de exces de zel. Nu mai era mult și ar fi solicitat  să le ceară voie cum să trăiască şi, mai ales, cum să moară. De se va continua așa, "în spiritul toleranței creștine", se va  reveni la arderea publică pe rug a ereticilor.
Se pare că nu vom învăța  niciodată ce e Respectul.
Un om de calibrul Maestrului Nicolaescu nu merita să treacă în eternitate, în acest fel: cu nesfârșite polemici televizate, cu un fariseism dus la extrem, cu strigate de “huo”. Mult mai demn era ca intrarea sa în pantheonul marilor valori ale culturii romane să aibă loc în calm și, mai ales, într-un spirit demn!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete