Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 8 iulie 2023

Meet Joe Black – Întâlnire cu Joe Black (1998)

 



In filmul Meet Joe Black – Întâlnire cu Joe Black (1998) Online Subtitrat un magnat al presei, William Parrish (Anthony Hopkins) suferă un infarct chiar când se pregăteşte să sărbătorească împlinirea a 65 de ani. Deşi supravieţuieşte, Parrish simte totuşi că moartea îi este aproape.În aceeaşi zi, Susan (Claire Forlani), fiica sa, face cunoştinţă într-un restaurant cu un tânăr foarte atrăgător (Brad Pitt).La despărţire însă acesta este lovit de o maşină, iar corpul îi este imediat ocupat de Moartea însăşi, venită să-l anunţe pe Parrish să se pregătească să treacă în lumea celor drepţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete