Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 16 iulie 2023

Martorul acuzarii (1957)


 6 nominalizări Oscar, un premiu şi 4 nominalizări Globul de Aur, o nominalizare BAFTA.

Un tur de forţă cu o echipă de actori britanici şi americani, filmul ne propune un mister sinuos.
Un inventator aiurit şi mult prea cinstit pentru binele său e acuzat de asasinarea brutală a unei femei mai vârstnice decât el. În disperare de cauză, avocatul îi propune serviciile lui sir Wilfried Robarts, cel mai bun avocat pledant din Londra postbelică.
Deşi apare ştirea că bătrâna îi lăsase inventatorului averea ei prin testament, cazul pare clar: fără motiv (căci inventatorul nu ştiuse de dinainte de testament), fără arma crimei şi cu o jumătate de alibi, inventatorul pare bine dotat pentru a nu fi acuzat de crimă cu premeditare. Dar în ultimul moment, apare un martor surpriză care dă calculele peste cap … însă finalul e cu totul neaşteptat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete