Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 12 decembrie 2010

La un pas de moarte

Vineri,10 decembrie 2010,eram pe punctul de a pleca din aceasta lume.Mi s-a facut atat de rau,incat am simtit ca timpul mi se sfarseste.O criza cauzata de cronicizarea stresului m-a apropiat de moarte.Totusi,am avut noroc ca acest moment  de neuitat s-a petrecut cand nu eram singur.Sotia si un prieten,Sandu Ratiu,au stat la urgenta, la capataiul meu, pana mi-au administrat prima perfuzie,interventie care m-a "intors "la viata.
Ii multumesc lui Dumnezeu pentru sansa pe care mi-a dat-o de a mai avea zile.Doresc sa-mi manifest recunostinta fata de doctorul de la urgenta si fata de personalul de acolo!Ii multumesc colegului meu de partid ,prietenului meu,Sandu,pentru atitudinea pe care a avut-o fata de mine in acest moment de grea incercare !Nu pot sa nu-i amintesc sotia si copilul care m-au vegheat in aceste zile de cosmar.
Fiindca nu am energia de altadata ,ma opresc aici.
Imi cer scuze pentru faptul ca voi colinda mult mai rar pe taramul online ! Eram obisnuit sa-mi  vizitez "prietenii " si sa-mi las amprenta pe blogul lor.Regret ca acest lucru ,deocamdata,nu-l mai pot face!
Va imbratisez cu drag pe toti cei care popositi in universul meu virtual!

6 comentarii:

tetris spunea...

Sanatate multa! Ai grija de tine, nimic nu-i mia de pret decat sanatatea!

corina spunea...

Si totusi aceste stari ne readuce oarecumva cu picioarele pe pamant!Oricum sa incepem cu totii sa ne pregatim chiar de acum pentru intalnirea cu El.
Domnul sa te aiba in paza Lui!

Simina spunea...

Să te faci bine şi să ai grijă de sănătatea sufletului si a trupului tau...nu te lăsa!
roaga-te!

Ionel Mesaroş spunea...

@tetris,corina si Simina
Va multumesc pentru urari si sfaturi!
Va doresc o zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Iti doresc MULTA sanatate! Te las in ocrotirea Celui Preainalt!
Salutari de la Vrancea si sa stii ca ma rog pentru tine. Sa aud vesti bune!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Va multumesc pentru urari!
Imi pare rau ca nu mai pot sa fiu cel de "ieri"!Perfuziile pe care le iau ma cam vlaguiesc.
Mi-este greu sa-mi schimb stilul de viata ,dar ,dupa ce am vazut moartea cu ochii, cred ca se impune sa iau masuri radicale.Sa stiti ca-mi pun nadejdea in Dumnezeu si sunt convins ca avand ajutorul Lui ,voi fi bine.Trebuie sa fiu bine!
Va multumesc pentru vizita si comentariu!De abia astept sa fiu in plenititudinea puterilor si sa fiu din nou activ si in universul online,dar mai ales in viata de zi cu zi!
Va multumesc pentru tot ceea ce faceti pentru mine!
Va doresc o seara placuta!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete