Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 13 septembrie 2010

Sunet de clopotel


Plini de emoţii şi forţe noi, bucuroşi să-şi revadă colegii, cu buchete de flori în mână pentru profesori - aşa au păşit elevii, astăzi ,13 septembrie 2010 , pragul şcolilor, după o vacanţă lungă de vară. Pentru ei, această zi semnifică un nou început, un început de an şcolar inedit:cu o festivitate "de austeritate" si cursuri normale din prima zi.

Alex,baiatul meu,elev in clasa a V-a ,nu a fost scutit de emotii.Este constient ca trecerea in ciclul gimnazial va aduce schimbari radicale,insa sunt convins ca va face fata cu succes noilor cerinte.

In final,le urez succes tuturor elevilor!


4 comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Mult succes lui Alex la scoala...
se vede că are emoţi,este cam trist..
O săptămână frumoasă cu multe bucuri!

Ionel Mesaros spunea...

@ELENA
Multumesc pentru urari!
Ma bucur ca eu nu mi-am postat nicio poza cu aceasta ocazie;altminteri ,ai fi observat ca emotiile mele sunt mult mai mari decat ale lui Alex!
Iti doresc o zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Dumnezeu să binecuvânteze acest an şcolar!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Va multumesc pentru urare!
Doamne,ajuta!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete