Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 23 iunie 2013

De Sânziene...





LA MULŢI ANI tuturor celor care îşi vor sărbători mâine, de Sânziene, ziua onomastică şi celor care au venit pe lume în 24 iunie, când prăznuim și Nașterea Sfântului Ioan Botezătorul!



“… așa se spune: că în noaptea de Sânziene se deschid cerurile. Probabil că se deschid numai pentru cei care ştiu cum să le privească…” (Mircea Eliade, “Noaptea de Sânziene”)



SÂNZIENELE plutesc în aer sau umblă pe pământ în noaptea de 23 spre 24 iunie, cântă și dansează, împart rod holdelor, tămăduiesc bolnavii și apăra semănăturile de grindină. Tradiţia populară spune că în noaptea de Sânziene, cerurile se deschid, iar ierburile şi necuvântătoarele capătă puteri miraculoase. Evenimentul marchează solstiţiul de vară, dar oamenii spun că este sărbătoarea zânelor bune, care apără culturile şi casele oamenilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete