Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 9 aprilie 2015

Răstignitele-mi cuvinte



Încoronată-i ziua, 
Pe înspinata frunte,
Apăsătoare teamă 
De cerul ăsta mut,
Durerea mă pândește 
Când rănile-i ascult
Trădarea din mulțime 
Vrea ochii să-mi sărute.

Învinge calea crucii,
E un prelung refren,
Când vocile de ceară 
Se-aprind în catedrale,
Și mila se topește 
Pe corzile vocale,
O lungă agonie 
În oful său etern.

Nu am cerut vreodată,
Dar eu acuma-ți cer,
Privește și la el 
Cu ochii de părinte,
Și pune-mă pe mine,
Pe-o cruce de cuvinte,
Să poată versul meu 
Să-ți ierte surdul cer.

MIRCEA TRIFU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete