Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 5 iunie 2012

AMR 4


Au mai rămas doar 4 zile de competiţie electorală,perioadă extrem de importantă pentru  deznodământul campaniei.
În acest an, alegerile se desfăşoară într-un singur tur. Candidatul care va obţine cele mai multe voturi în primul şi singurul tur de vot va fi desemnat câştigător.De aceea este esenţial ca cetăţenii  să se prezinte la vot şi  să voteze responsabil ,alegând pe cei care , într-adevăr, pot şi vor să facă cel mai mult bine comunităţii.
Modul în care se vor derula ultimile zile de campanie ,probabil,îşi va pune amprenta decisiv asupra rezultatului final.
Chiar dacă în această campanie n-au existat incidente majore,totuşi,am remarcat acuzaţii la adresa candidaţilor ,multe dintre acestea ,evident,neîntemeiate,prin care s-au încercat şifonarea imaginii candidaţilor.
Uniunea Social Liberală a fost ades vizată de asemenea atacuri,însă realitatea a infirmat veridicitatea acuzelor,UDMR-ul şi PDL-ul căutând să puncteze în ochii alegătorilor pentru a mai câştiga o gură de oxigen.
Situaţia la nivel naţional,poziţionează USL-ul  în fruntea preferinţelor electoratului,însă, în comunităţile în care ponderea maghiarilor este semnificativă  ,situaţia este încă neclară, putând fi  hotărâtoare oricare din aceste 4 zile.
Cred că o competiţie televizată între candidaţii USL şi UDMR ar clarifica situaţia,dar se pare că această înfruntare nu va avea loc.Nu sunt sigur că evitarea confruntării directe este în beneficiul USL ,însă cred că în urma unei   confruntări directe Coica- Ilyes  candidatul USL ar fi avut o şansă majoră să-i îngroape definitiv speranţa actualului primar.
Nu pot să fiu echidistant într-o analiză în care există USL-ul,fiind un susţinător al candidaţilor Uniunii Social Liberale,Dorel Coica şi Adrian Ştef ,însă sper ca rezultatul de duminică ,10 iunie 2012,să fie în favoarea lor!
Chiar dacă în această campanie am fost neimplicat fizic din cauza problemelor de sănătate ,am fost alături de ei ,lucru firesc având în vedere argumentele pe care le-am prezentat într-o postare anterioară  "Amintiri şi nu numai"

Fiind în plină campanie electorală,nu puteam să nu deapăn amintiri despre candidaţii USL pe care-i susţin: Coica Dorel şi Adrian Ştef.
Au trecut ani mulţi...
În iulie 1989 ,la finalul Şcolii Militare de Ofiţeri Activi de Transmisiuni,fiind clasat în categoria celor ce aveau dreptul de a alege garnizoana ,deşi maramureşan,am optat pentru a fi repartizat la Satu Mare.
În acea lună de vară , l-am cunoscut pe lt.maj. Dorel Coica,medicul unităţii de grăniceri.Văzându-l,prima impresie a fost că sunt în faţa unui om modest,serios şi extrem de serviabil.Îmi amintesc cu plăcere ,deşi au trecut atâţia ani ,cuvintele sale după ce i-am mulţumit pentru adeverinţa de care aveam nevoie pentru înscriere la facultate:"Oricând ,vă rog să apelaţi la mine,stimate coleg!"De atunci,pe parcursul activităţii mele ca militar,am apelat de multe ori la medicul militar Coica,iar dânsul totdeauna a dat dovadă de amabilitate.
După ce a trecut în rezervă şi a devenit medic de familie,doctorul Coica a devenit medicul meu de familie.În această nouă calitate,din păcate ,familia mea a apelat de multe ori la serviciile sale,la 3 ani ,fiul meu ,Alex,a avut parte de un accident cerebral în urma căruia a rămas cu o pareză la picior circa 4 ani,timp în care doctorul Coica ne-a ajutat enorm,până la recuperarea completă a copilului.În urmă cu 5 ani ,când soţia mea a fost diagnosticată cu neoplasm tiroidiean,medicul Coica a fost alături de noi ,iar azi situaţia este sub control.În urmă cu două luni,când am avut eu ultima problemă majoră de sănătate,personalul medicului Coica,doamna doctor Stanciu,mi-a acordat primul ajutor.Am exemplificat aportul medicului Coica la redobândirea sănătăţii membrilor familiei mele doar cu 3 situaţii ,chiar dacă acestea au fost mult mai numeroase.
Pentru tot sprijinul acordat,îi mulţumesc doctorului Coica ,iar azi ,când domnia sa e hotărât să ofere timp,suflet şi profesionalism pentru schimbarea radicală a municipiului nostru sunt alături de dânsul!
Pe Adrian Ştef l-am cunoscut în vara anului 2008,în mediul online.Pe atunci,proaspăt pensionar militar,îmi petreceam mult timp pe tărâmul virtual,căutând să mă informez inclusiv în domeniul politic.
După ce Crin Antonescu mă captivase cu proiectul REVOLUŢIEI BUNULUI-SIMŢ,am căutat şi la Satu Mare să analizez viaţa politică.Atunci,prima persoană receptivă la ideile mele a fost Adrian Ştef.După două luni de interacţiune doar în mediul online,şi-a manifestat dorinţa de a mă cunoaşte.Evident,am fost onorat de această invitaţie,iar eu am răspuns afirmativ.Prima impresie pe care am avut-o e că mă aflam în faţa unui om tânăr ,amabil,extrem de deschis la dialog,care avea proiecte captivante pentru Satu Mare.După acea întâlnire de o oră,mi s-a părut că-l ştiu de când lumea ,iar ,în ziua următoare,fără nicio reţinere, m-am alăturat echipei sale,hotărât să-mi aduc aportul la o construcţie politică solidă ,care să răspundă nevoilor comunităţii sătmărene.Menţionez că am fost atât de apropiat de Adrian,încât l-am considerat un prieten.Tocmai de aceea,când aveam impresia că greşeşte ,îi semnalam acest lucru,însă nu totdeauna am fost înţeles corespunzător,probabil,modalitatea aleasă de mine nu a fost cea mai potrivită,iar influienţa unor indivizi din jurul său a fost extrem de nocivă.Din cauza diverselor acuzaţii (unele juste,însă cele mai multe nefondate),dar şi a problemelor de sănătate, am fost nevoit să fac un pas înapoi din politică,demisionând din Biroul Municipal,unde eram vicepreşedinte pe probleme organizatorice,însă ,sufleteşte şi nu numai ,rămân alături de Adrian Ştef ,neuitând clipele în care el mi-a fost un adevărat prieten!
Le urez succes celor doi candidaţi şi sper ca USL Satu Mare să câştige Primăria Municipiului Satu Mare şi Preşedinţia Consiliului Judeţean!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete