Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 20 iunie 2012

De-ale politicii



În ultima vreme,caut să mă detaşez de domeniul politic.Evident,fiind contaminat de virusul politicii,nu reuşesc  să mă debarasez total  de acesta,chiar dacă ,finalmente,politica mi-a făcut un rău inimaginabil: pierderea  încrederii în oameni.
Lupta  politică mizeră din sânul partidului,alterarea sistemului de valori în care am crezut la intrarea în PNL,cultivarea nepotismului şi clientelismului  m-au determinat  să pun capăt activităţii politice şi  nu exclud chiar demisia din Partidul Naţional Liberal ,după ce, în urmă cu două săptămâni ,am demisionat din Biroul Politic Municipal.
Am ajuns în ultima vreme  să nu mai "diger" o asemenea viaţă politică.Crezul meu  în materie politică ,după experienţa din PNL Satu Mare ,a fost complet năruit!Nu înţeleg de ce Revoluţia Bunului -simţ ,promovată de PNL cu multă pompă în urmă cu 4 ani,,nu a dat roade şi la Satu Mare.
Degeaba am câştigat alegerile ,în zadar avem majoritate în Consiliul Municipal,dacă majoritatea celor care ar trebui să ne reprezinte nu au nimic în comun cu politica,iar unii dintre ei nici cu administraţia locală.E adevărat ,sunt şi o mână de politicieni cu expertiză,însă ,din păcate,sunt extrem de comozi,fiind obişnuiţi cu politica de cafenea ,nu cu o politică activă ,în sânul obştii!
Sper ca noul nostru primar, domnul Coica,un om în care,personal,am multă încredere ,să aibă capacitatea să realizeze  o echipă solidă,unită, pragmatică, care să-mi dea peste cap toate pronosticurile mele sumbre!
Din fericire,la Consiliul Judeţean,chiar dacă USL-ul nu are majoritate ,situaţia e mult mai bună.Faptul că unul dintre consilieri este academician şi un om deosebit ,adevărat vector de imagine şi pragmatism ,dar  şi sprijinul guvernamental şi cel de la Ministerul Transporturilor ,mă îndreptăţesc să cred că ,în pofida tinereţii preşedintelui,activitatea în Consiliul Judeţean va fi rodnică!
Deocamdată,noua administraţie  a dovedit competenţă doar în domeniul artistic,organizând  petreceri fără număr,sărbătorind venirea la putere ca şi când simpla venire la putere ar conduce automat ca pe Someş să curgă lapte şi miere ,iar câinii comunitari să umble mândri ,fericiţi,cu covrigi în coadă,ca nişte adevăraţi beneficiari ai bunăstării noii guvernări!
Ştiu că vor fi comentarii maliţioase pentru francheţea de care am dat dovadă,însă libertatea de opinie nu mi-o poate lua nimeni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete